13:48 oj, hej.. förlåt bloggen!

hehe, ser att jag inte uppdaterat på 2 hela veckor! Förlåt, det ska det verkligen bli ändring på. Har bara inte hunnit och glömt bort bloggen, helt enkelt. Har även fått klagomål på det!

Skolan rullar på, livet rullar på. Och jag har även under de 2 senaste veckorna gjort framsteg i vad jag ska välja för gymnasie linje. Just nu, idag, lutar det år natur. Igår var det teknik. Nått i den stilen blir det iallfall, plugg<3
Eftersom att jag vill bli Arkietekt, och har velat sedan jag gick i 2an/3an någongång, så sattsar jag högt! Vatten över huvudet kanske? vem vet, ingen vet.

Inget annat speciellt har hunnit hänt under dem här 2 veckorna, jag har investerat ett par mysiga skor, det är nog allt? Skulle gått på Ladies Night med mamma förra fredagen (9de) men fick tips av en lärare att det var 18år på det, och det stämde ju givetvis!

Nytt inlägg kommer nog underdagen, sånna här luckor som inträffat får inte ske. Nya fräscha inlägg kommer rulla in! Det lovar jag. Om roligare saker än just detta inlägg. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att du kan stava till ditt drömjobb också! Låter som du är riktigt sugen på att bli det. Eller?

2009-10-18 @ 00:12:30
Postat av: ninni

mmmmmm,aaaaaaaa.

2009-10-19 @ 22:59:48
URL: http://jennniferness.blogg.se/
Postat av: ninni

moget att inte våga stå för vem man är om man ska kommentera:P

2009-10-19 @ 23:00:56
URL: http://jennniferness.blogg.se/
Postat av: ninni

Det är ju bätte att du vet vad ämnet innehåller än hur det stavas.

Stackars denna människa som måste klanka en liten felstavning.

Då har man inte mycket att lägga sin lilla hjärnas fundering på.

2009-10-21 @ 07:47:03
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0