20:47 träningsvärk!

Igår så var jag hos vårdcentralen som sagt! Det är nämnligen så att jag har fått så himla konstiga leverfläckar? Så både jag och mamma började bli lite oroliga, men det var inget farligt! Men jag har beställt tid så att jag ska ta bort dom iallfall.

Idag så var det dans hela dagen lång. Disco, balett och lite olika sådär. Men om jag har träningvärk nu? Gissa vad jag då ska ha imorgon bitti! + att vi har dans hela dagen i morgon också, men jag tycker bara det är kul, så det är inga fel.

Efter dansen i morgon, så följer Ellen med mig hem och sover här tills fredag, för då blir de Stockholm! Och efter det så blir det Promoe (om vi kommer in). Så höst lovet kommer bli helt okej, har iallfall inte bara suttit hemma framför tv:en, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0