21:24 mer träningsvärk..

Sitter just nu här med Ellen. Och jag springer runt som en idiot och letar efter min ipod som är helt spårlöst borta? Om jag har glömt den någonstans (vilket jag tror att jag inte gjort) men iallfall, om det är någon som sett/ser den så får ni gärna höra av er! En vanlig rosa ipod nano.

Jaja, vi sitter här med den värsta träningsvärk man kan tänka sig. Jag kunde inte ens ta av mig mitt linne när jag skulle hoppa in i duschen. Haha, det ni! Får se hur det går i morgon i Stockholm, för just nu kan jag inte gå normalt utan att se ut som en gamling.


Kommentarer
Postat av: ida n

hahaah, nu hatar ja verkligen att ja bor på övervåningnen hahah, ja kommer ju knappt upp förtrappan :P o samma hände mig när ja skulle duscha fick ju knappt av mig kläderna xD

2009-10-29 @ 23:10:39
URL: http://idaniilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0