1 september, min uppdatering suger..

Och det är jag medveten om! Ska bättra mig. Inge kul att läsa en blogg som inte uppdateras? -Nejnej! Nåja, det har inte hänt så mycket endå? Dagarna flyter på som vanligt.. Var på Vinön med klassen Tors-Fre förra veckan, mysigt. Raggan började igår med, väldigt skoj tycker jag, även om discon är roligast!

Sitter ute hos min bror för tillfället och spelar Farmville! Har grillat och så med familjen, mys.

LOVAR att bli bättre med uppdateringen, men det är inte lätt när det är skola. Orkar inte starta datorn då, hehe.

Så har jag köpit moppe också! Väntar bara på att de nya kurserna ska börja, sedan är det fullfart på vägarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0