18:49 dans snart

Var på Alléskolan idag och kollade in Natur med Lawen och Chloé. Dock har jag inte tänk gått det, men kollade lite iallafall. Vet inte riktigt vad jag tyckte egentligen, men vi får se vart jag ska gå senare. Slutade vid klockan 10 och åkte med Chloé och Lawen till Sveas där vi satt i ett par timmar, jätte mysigt♥ Pratade om allt, och det kändes jätte rba, eftersom vi aldrig får tid med sånt i skolan.

Nåja, jag somnade på en gång när jag kom hem. På engång när jag vaknade så följde jag med mamma som skulle byta en tröja inne på Marieberg. Och när vi kommit hem så blev det plugg för min del. Så nu är jag redo för spanska prov på onsdag!

Och imorgon blir det Örebromessan för min del.


Sveas med homies♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0