åh, jag är kär!

Efter skolan så åkte jag hem till Chloé, skulle låna Twiligt av henne. Så nu har jag precis tittat färdigt på den, och jag säger två saker, väldens bästa film och jag är kär! Man blir verkligen förälskad i Robin Pattinson. Så nu förstår jag alla andra som sett filmen. Innan tyckte jag inte att han var ens i närheten av snygg, lite mer lik han i mannen som talar med hundar på tv 4+? men nu! Jäklar säger jag bara, helt nerkärad:( hans charm hjärta mig. Ska bara vänta tills mamma kommer hem, så ska jag se den igen! hehe, lite nörd.. jag vet. Kommer ta ett tag innan jag slutar drömma om honom, kan jag verkligen säga!

ögon godis:(

Och sen låten som dom dansar till på slutet, har redan lagt upp den engång.. men skitsamma:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

han kan nog vara den snyggaste människan på jorden! haha :D

men va heter låten som du la upp ? :)

2009-09-11 @ 09:13:15
URL: http://jessicaekluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0