farmville är nya intresset nu!

Jag och min bror har öppnat ögonen för FarmVille på facebook nu! Dock bli jag så stressad av det att jag knappt kan lämna huset för att jag måste skörda.. menmen, så kan det vara ibland!

Tog skolfoto idag med klassen, äntligen en ny fotograf som fick låta mig och moa ligga på golvet som vi ville!haha. Lite smått feta, men vad gör det?
Slutade tidigt idag också, hem och plugga på en gång dock. Sedan så började Discon idag igen! jätte kul verkligen, eftersom vi har det lite svårare nu. Imorgon är det fredag, och lång dag, men man får stå ut.
FarmVille kallar nu, måste kila! puss

saknar sommaren..

FÖRLÅT FÖR MIN JÄTTE TRÅKIGA UPPDATERING, DET SKA BLI ÄNDRING PÅ DEN INNOM KORT, DET LOVAR JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0