hemma från skolan

Hade kort dag idag, så jag slutade tidigt. Jätte skönt! Dagen gick jätte fort för min del, även om jag var jätte trött. Mamma skickade sms förut och sa att min moppe hade kommit nu, så vi ska väl in och hämta den sen. Struntar nog i dansen idag, 1- Ellen ska inte vara där 2- Jag är fortfarande inte helt kry. Så jag får ta igen nästa gång istället! Nu ska jag göra mina läxor tills imorgon.

Sitter just nu och kollar på Nelly.com,
Har hittat två jätte söta armband som jag är lite sugen på att köpa!

eller


Kommentarer
Postat av: Ellen

Nej vi får ligga hemma och lata oss istället, men det är ju inga fel. Vi tar ju allt dubbelt så hårt nästa gång! :D

2009-09-17 @ 18:20:02
URL: http://ellandellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0