utvilad och pain i kroppen

Utvilad, det är ibland det skönaste som finns. Medans det kan vara jätte jobbigt? Ifall det inte finns något att göra tex, då önskar man bara att man kunde sova bort en hel dag. Men samtidigt när man är utvilad och det händer nått så vill man vara pigg? Svårt att veta. Men jag hoppas på att något ska hända idag, så jag la mig tidigt igår. Så idag är jag utvilad!

Sen är det ju så att jag hade min första disco träning i torsdags efter sommaren. Och dethär kan man kalla träningsverk! Nog för att det är skönt också, men inte såhär mycket.
Ninni</3ryggen
Tror jag har sträckt halsen också? pain där med.

Igår så la jag som många andra märke till att det inte var så många som gjorde någonting? Helt dött verkligen. Så jag åkte ner till André, och åkte hem tidigt och somnade på en gång. behövdes..

Nu ska jag städa på mitt rum, för mamma och pappa ska ha hem folk ikväll. Så jag ska väll hitta på någonting jag med, vad vet jag inte än. Men vi får se! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0