Förlåt för lite dålig uppdatering.. men nu är det LÖRDAG!

Första skolveckan har gått bra och börjar äntligen hitta lite.. klassen känns också bra, men jag har bara hunnit prata med några andra som jag inte kände sen innan. Hade matte test i torsdags, det gick ganska bra. Hade engelska test igår, vilket gick mindre bra. Jag ska vara glad om jag ens får G på det!

Jaja, igår så var iallafall bara hemma och kollade på sagan om ringen, men jag orkade inte ens se klart hela för att jag var så trött. Idag så skulle vi hjälpa till min gamla svenska lärare, Christel, att flytta, men jag gav upp efter en timma.

Nu ska jag hoppa in i duschen för andra gången idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0