00:41 söndags kväll


Har precis sett den 3dje filmen för idag. Usch, jag hatar att vara sjuk. Man kan inte göra någonting! förutom att äta glass (vilket är det enda jag gjort idag).
Nu har jag lärt mig att jag inte ska stå ute i jätte kallt väder länge när man är påväg att bli förkyld.. Det lädde tydligen till feber, haha.
Nu jäklar ska jag vara frisk till skolan börjar! Ett av mina nyårs löften är att ha 100% närvaro i skolan 2010, för jag brukar vara sjuk så himla ofta. Så nu ska jag kämpa mig iväg även om jag är lite rasslig.

Och ett annat nyårslöfte var att inte använda nässpray på hela år 2010. Eftersom att jag var beroende hela år 09.
Men det har jag redan lyckats bryta, eftersom jag är jätte förkyld. Jag som vart uten det i flera månader nu!damn.

Imorgon ska jag börja plugga också.. Har ganska mycket att göra eftersom jag ine fattar nått som har med Historia att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0