17:57 torsdag

Hade planer för att träffa Chloé idag, men det blev inte så.. Istället så vart det Marieberg för mig! Införskaffade lite fräscha kläder till Tallinn. Vi ska nämnligen åka färja då mamma fyller 50! Och sparar pengarna till nästa kalas som blir när pappa fyller 50, om två år. För då blir det förhoppningsvis Thailand! Iallfall i våra drömmar.

Nåja, ikväll så ska jag träffa Linn som jag inte sett på hur länge som helst. Och jag ska försöka släpa med henne på hockey, om det nu går!haha.


Kommentarer
Postat av: paulsen

thailand blir de för våran del också (förhoppningsvis) när pappa fyller 50 :)

2010-01-07 @ 19:35:24
Postat av: Lawen

låter kul... kommer ni också vara 39 pers som vi va? haha! :P

hoppas ni får det bra =)

och GRATTIS till hamstermamma =)<3

2010-01-08 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0