23:40

Skulle gjort denhär innan nyår. Men skitsamma, jag gör den nu!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:  japp, mer eller mindre
2. Höll du några av dina nyårslöften?: det var att träna mera och få en snygg kropp, men jag har bara lyckats att blivit rundare.. kakor♥
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nja.. det vet jag inte. ingen närastående iallafall
4. Dog någon som stod dig nära?: nej
5. Vilka länder besökte du?: norge, spanien
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: kommer inte på nått speciellt
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? inte alltid, men jag gör det nu iallafall - 11/4
8. Vad var din största framgång 2009?: hm.. jag vet inte riktigt, allt rullar på i samma takt. men det måste vara skolan!
9. Största misstaget?: jag har gjort ganska många i år.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: japp, gallsten var värst!
11. Bästa köpet?: min nya dator, tror jag.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: systemkameran, utan tvekan
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: japp, men mest Lawen och Chloé!
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: flightless bird är den mest känslosamma för mig, sen har vi många sommarplågor! haha
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: både och, jag har mått sämre dom stunderna jag mått dåligt. och gladare dom gånger jag vart glad. men mer glad än ledsen, så jag har vart gladare iår.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: jag är ganska nöjd med vad jag gjort och så, lagom mycket av allt
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: sovit bort mina lediga dagar kanske
18. Hur tillbringar du julen?: familj och lite släkt, dock är våran familj större än hela släkten så:P
19. Blev du kär i år?:  ao.
20. Favoritprogram på TV?: 2 and half men, lätt!
21. Bästa boken du läste i år?: twilight
22. Största musikaliska upptäckten?: Promoe måste det vara alltså
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: pyamas! sen moppe också
25. Något du önskade dig men inte fick?: ne, jag önskar mig inte så mycket,haha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? skola, sen.. eh.. jag minns inte! tårta kanske?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: aa, om saker och ting inte hade blivit som dom vart kanske
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? bara som jag är, tror jag
29. Vad fick dig att må bra?: måste säga Chloé och Lawen alltså, mest dom. sen andra vänner självklart!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: PAUL WALKER! Robert Pattinson, Dinozzo i CSI, kommer inte på fler just nu, men mest paul!
31. Vem saknade du?: jag vet inte riktigt..
32. De bästa nya människorna du träffade? jag har faktiskt träffat många nya, vet inte vem man ska välja:O

Kommentarer
Postat av: Anonym

pandiiiiii♥

2010-01-02 @ 17:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0