Känns ändå rätt bra

= Nejtack!

Hade starka planer på att åka till putte i parken, men nu är jag verkligen glad att jag inte bokade biljett. Nog för att det hade blivigt tight med att jag ska till mallorca, kommer hem söndag, packar om och åker på tisdagen igen. Känns ganska tight med tid för all packning!

 

Men visst kändes det tråkigt när man såg fler och fler uppdatera på facebook att dom köpt pip-biljetter och sen är det ju många artister man velat se. Helt ärligt så är jag faktiskt glad att jag inte köpte någon.. Kolla bara på vädret som ska bli! Regn och det kommer inte bli över 20 grader! Fyhelvete vad man ska frysa och lida där i leran.

 

Men jag hoppas att ni får det trevligt, ni som åker dit;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0