Sådär ja!

Skrotade hela min förra design -som jag fixat lite till och från i ett helt år- för att börja på något helt nytt! ska väl fixa och dona lite på den här så den blir som jag vill ha den.

Vad har jag hunnit med sen sist?
Jo, jag har vart på öland! Stötte på några som jag träffade för två år sen.. kul att känna igen lite folk!
Sen så har jag hunnit vart i stockholm med mamma och pappa.
Mycket större grejer har jag nog inte gjort.. träffade mitt kusin barn idag, Alma! Världens sötaste baby! i vanliga fall tycker inte jag bebisar är söta, men denhär kan jag inte neka.

har även börjat joggat varje dag! Har gjort den varenda dag sen förra inlägget. Dock så hade jag ju inga bätte skor än mina dansskor (de enda träningsskor jag äger) som är vita.. Dom är verkligen jätte skitiga nu! antingen får jag köpa nya, eller så får jag ställa mig och skrubba dom där i ett halvår tills dansen börjar igen..

~

Okej, mitt sommarlov i bildform. Dethär är vad som är taget med min mobilkamera, så det finns mer! men det här får duga just nu.


inflamerat myggbett?












sorry för dålig kvalite på bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0