lite sämre väder

men det gör absolut ingenting, för jag har njutit och vart ute i solen senaste dagarna då det vart kanon väder! Igår så var det nyaste Twilight filmen som gällde: Eclipse! Jag och Chloé var på maraton då det visades alla dom tidigare filmerna (okej, 2 st.) Efter klockan 00.00 skulle dom visa den nyaste, eftersom att den har världspremiär idag. Men vi började redan klockan 23.25, så vi var bland dom första i världen som såg den, det känns riktigt awesome. Filmen var också guld värd!!

Idag då..
Vaknade med världens spänningshuvudvärk, finns ingenting värre. Gick och la mig i soffan när jag väl kommit upp ur sängen. Jag vaknade igen runt 4 och hade mindre ont i huvudet. Så har min dag sett ut idag, så det var ganska skönt med sämre väder så jag fick lite tid att må dåligt!

glada tjejer på bio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0